Angažman

Naše zgodne prijedloge sa stvarnih vjenčanja

We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Dan nacionalnog predloga je ovdje! I za sve nas ovdje Neveste, ovaj praznik daje nam isti nekontrolirano uzbuđen osjećaj koji imamo na božićno jutro. Jer - budimo iskreni - postoji li išta bolje od toga da cijeli dan slavimo priče o braku? Nismo tako mislili!

Ako pročitate naš odjeljak o stvarnim vjenčanjima na Brides.com, vidjet ćete da su mnogi istaknuti parovi započeli svoj put do oltara s pričama o prijedlozima koje bi bile suparnice onima u najvećem romskom vremenu. Jedan avanturistički dvojac zaručio se na vrhu planine Kilimanjaro. Još jedan mladoženja predložen je uz pomoć svoje troje male djece. A jedan je mladoženja čak povukao pet savršenih prijedloga za svoju mladenku. Gahhh!

Dakle, u čast Dana nacionalnog prijedloga, evo naših omiljenih priča o prijedlozima iz naših stvarnih svadbenih obilježja. Pop bubble, vrijeme je za slavlje!

Vidjeti više: 6 jednostavnih koraka za ostvarivanje prijedloga virusa

Asa & Roy

Fotografirala Rebecca Denton Photography

Nakon susreta u Stockholmu, Asa i Roy proveli su narednu godinu satima razgovarajući telefonom, zbog udaljenosti između Švedske i Nashvillea, gde je Roy živeo. Kad je Roy sljedećeg ljeta ponovo posjetio Švedsku, Asa je pristao da se vrati i posjeti Nashville sa njim. Šest mjeseci kasnije, Roy je zamolio Asu da mu se pridruži u Nashvilleu. "Ima način da sve zvuči tako lako, ali znala sam da je to velika odluka koja treba razmisliti", kaže. "Roy je pitao koliko puta će me trebati pitati, a zaključio sam da je pet dobar broj. "Dakle, pitajte ga pet puta, a u martu 2015. godine je spakovala torbe.

Pitanje pet puta postalo je tradicija za par, i to je način na koji je Roy odlučio da to predloži. Prvo je jednu lijepu ljetnu noć u Stockholmu zatražio rekavši da nema prsten "jer još uvijek nije baš završio sa prijedlogom". Drugi put je bio u Cannesu, za vrijeme večere na pristaništu ispod vatrometa. Treća je bila u parku u Stokholmu, gde se par prvi put sreo, sa Rojem na kolenima u snegu. Četvrta je bila u bolnici, trenucima nakon što je Asa rodila njihovog sina Roja. Peti put - onaj koji se zaista zaglavio - bio je sa žutim dijamantnim prstenom Tiffany u njihovoj kući u Nashvilleu.

Gayle i Tatjana

Foto: Thierry Joubert

Sa svadbom na španskom selu, pravnom ceremonijom u Londonu u gradskoj vijećnici Old Marylebone, a duhovno ceremonije na vrhu planine u Andaluči, ne bi trebalo biti iznenađenje da su se Gayle Noonan i Tatjana von Stein zaručili na sličan način kucanja globusa.

„Upravo smo kupili klasični BMW kabriolet i odlučili se voziti na njegovo prvo putovanje“, kaže Gayle, opisujući lagano putovanje do brvnare pored rijeke. „Stigli smo skrivenom stazom kroz neobrađena polja ovaca kako bismo otkrili komad raja kojim upravlja samo sunčeva energija. Pokali su kupaće kostime, otvorili bocu Barolo i krenuli u šetnju. "Oboje smo znali da život ne može biti savršeniji", kaže Gayle, koja je planirala prijedlog kad ju je Tatjana iznenadila: "Udaj se za mene!", odgovor je bio, naravno: "Preostali smo dan provodili ponavljajući pitanje i odgovor jedni drugima", kaže Tatjana.

Shannon & Luke

Foto: James & Schulze

Shannon Costello se najprije zaljubila u djecu Luke D Dstera. Luke je samostalno odgajao svoje troje djece, a u augustu 2013. godine je angažovao Shannon-u za vježbanje, trenera i pomoć u brizi za djecu vikendom i radnim danom kada ih je imao. "Nakon otprilike sedam mjeseci, padala sam s djecom na pete i osjećaj je bio obostrani", sjeća se ona. "Tada je otprilike bilo tako da smo Luke i ja počeli puštati stražu i upoznati se izvan našeg profesionalnog odnosa." I do devet mjeseci rada za DEST-ove, Shannon je bila spremna da odustane. "Rekla sam Luki da sam odrasla preblizu da bi svi održali profesionalne granice ", kaže ona. "Bilo mu je olakšanje - mislio je da će me morati otpustiti!" Ispostavilo se da se djeca mjesecima pitaju zašto se ne druže, a uz njihov blagoslov, Shannon i Luke otišli su na prvi sastanak.

U julu 2015., Luka je iznenadio Shannon buketom iz njihove bašte, doručkom i prijedlogom pjesama koje je napisao za nju. Nakon što je rekla "da," dao je Shannon još tri pisma, koja je svako napisalo njegovo troje djece. Kaže, "našalio se da ako bi mi prvo dao njihova pisma, ne bi znao da to mislim kad bih rekao" da ". Jer kako je iko mogao reći ne svim slatkim stvarima koje su rekli ?!

Jennevy & Cipriano

Fotografirao Mallory Dawn Photography

Iako su Jennevy Opena i Cipriano Macabuhay imali mnogo zajedničkih prijatelja, tek su se na prijateljevoj rođendanskoj zabavi u aprilu 2007. konačno sreli. Cipriano je, međutim, ubijen od samog početka, a par je imao deceniju prije nego što su se zaručili. Nakon tog vremena, Cipriano kaže da je znao iznenaditi Jennevy. "Planirao je da moji prijatelji i ja odemo na Malibu Wine Safari u avgustu 2017. godine", priseća se ona. "Željela bih otići zauvijek i mislila sam da će to biti izletnički dan." Nakon susreta s lokalnom divljinom (koja imaju imena poput Michelle O'Llama i Yak Efron), vodič je doveo grupu do privatnog pogledom na vinograde, gdje je Jennevy pronašla cvjetnu krošnju, balone i rukopisno pismo od Cipriana. "Dok sam čitala, on se sklonio sa svog skrovišta i predložio!", kaže ona. "Bilo je to neverovatno iznenađenje, okruženi su moji najbliži prijatelji."

Alicia & Alvaro

Foto: 4Events

Alicia Cabra se s Alvarom Sierra Lopez prvi put upoznala na zabavi za Halloween 2013. godine, a ona priznaje i da ga je te večeri razvila simpatija! Alicia se držala tog osjećaja skoro šest mjeseci prije nego što su ona i Alvaro službeno započeli vezu. "Bilo je to maja 2014. godine, baš oko finala Lige šampiona, kada smo se zaljubili", priseća se ona. Nakon nekoliko godina izlaska, par je otputovao iz Madrida u Pariz, krećući se do Sacr © Coeur kako bi se upoznao sa gradom. "Bilo je dječaka koji je svirao gitaru, okružen ogromnom gomilom", kaže Alicia. "Počeo je da igra" Lijepa žena ", i tada je Alvaro uhvatio moju ruku i shvatio da je na koljenima tražeći od mene da se oženim!

Callista i Jonathan

Fotografirao Lacie Hansen

Callista Sessler i Jonathan Osborn tragaju za avanturama - nakon samo devet mjeseci druženja, slatkiši s koledža uskočili su u automobil, prešli 3.000 kilometara i prešli se na drugu stranu. Ali njihova najveća avantura dogodila se u septembru 2014. godine, kada su proveli sedam dana kampujući i šetajući do nadmorske visine od 19.341 stopa na planini Kilimanjaro. Jednom na vrhu, Jonathan se spustio na jedno koljeno. "Sa šest slojeva odjeće koji su mi pružali ljupki profil Michelinovog muškarca, kosa smrznuta na licu i prsti tako natečeni da nisam mogao nikako da se popnem na prsten. Rekao sam drhtavo, ali zanosno", prisjeća se Callista. (Njen dvostruki zaručnički prsten i svadbeni pojas sada su ugravirani s visine vrha kako bi "služili kao sjećanje koliko smo daleko i putovali u taj nevjerovatan trenutak", kaže ona.)

Susan & Eli

Foto: Sidney Bensimon

Susan Nugraha, direktor dizajna za TAO Group, i Eli Klein, vlasnica i osnivačica galerije Eli Klein, datirali su dvije godine prije nego što je Eli smislio veliki plan predložiti Susan u Sushi Yasudi u New Yorku. "Zaustavili smo se u stanu njegove majke na putu za večeru, a dok sam bio u kupaonici pokazao joj je prsten", kaže Susan. "Uvjerila ga je da predloži baš tamo u njenoj dnevnoj sobi!" Iako to može biti nekonvencionalno, sjećanje je koje par njeguje, jer je sljedeći dan Elijevoj majci dijagnosticiran terminalni rak i ona je ubrzo nakon toga prošla. "Da bismo to ponovo mogli učiniti, ne bismo promijenili nijedan detalj te posebne noći", kaže mladenka.

Kaitlin i Christopher

Foto Andre Maier

Više od dvije godine nakon susreta u Belmont Stakesu, Kaitlin Motley i Christopher McGlynn odlučili su preskočiti poklone za vrijeme božićne sezone i umjesto toga otišli na večeru u Del Posto u New Yorku. Rezervirali su se za 27. januar 2018. godine, ali prije nego što su se uputili u restoran, Chris je imao iznenađenje za Kait. "Mi smo pili kod kuće prije odlaska, a Chris me zamolio da mu uzmem konzervu jabukovače iz frižidera", kaže ona. "Kad sam stigao unutra, bila je samo jedna limenka, a ona je bila obavijena riječima" Kait, hoćeš li se udati za mene? " Nikada nismo otvorili limenku, a do današnjeg dana sjedi na našoj polici!

Tara & Brian

Foto Lisa Poggi

Tara i Brian Lehrer bili su zabava za drugu godinu na fakultetu 2008. godine, kada su se upoznali i odmah je otrgnuli ... toliko da su razgovarali cijelu noć, sve do mladenkinog razreda od 8 sati! „Prilično smo započeli druženje odmah nakon toga“, kaže ona. "Od tada smo zajedno." Devet godina kasnije, Brian je svoju godišnjicu iskoristio kao glavnu priliku da predloži. Par je obeležio svoju prekretnicu druženja s odlaskom u Kambodžu, gde se mladoženja spustio na jedno koljeno na slikoviti drveni most usred rižinog kolača. Ali prvo, on je pametno inscenirao trenutak kao opciju za fotografiju. Tara mu je digla glavu da želi još slikati njega na putovanju, pa je odmah navalio na niz blesavih poza. Za posljednji snimak spustio se na jedno koljeno, odsvirao njihovu omiljenu pjesmu s telefona i izvadio prsten. Nakon vrištećeg da, proveli su oko dva sata plačući od sreće. "To je bio najčarobniji, nadrealniji i najnevjerovatniji osjećaj svih vremena, posebno biti potpuno sam u tom trenutku zajedno u tom okruženju", prisjeća se Tara.

Seema & Sanjam

Fotografiju Blink & Co. Photography

Seema Bansal i Sanjam "Sunny" Chadha su se prvi put sreli kada je Seema bila u posjeti prijatelju u New Yorku u prosincu 2014., a nakon šest mjeseci druženja na dugim relacijama, Seema se preselila u NYC kako bi stalno bila sa Sunny. Iste godine par je osnovao kompaniju za vječnost ruža Venus et Fleur. A u junu 2017. na terasi apartmana u hotelu Shangri-La u Parizu Sunny je predložio Seema s Eiffelovim tornjem u pozadini. "Označila sam ga na fotografiji na Instagramu kada smo se prvi put počeli družiti govoreći mu da je to točno mjesto na kojem bih voljela biti", priznaje. "Nikad to nije zaboravio i ponovno je stvorio zbog prijedloga."

Clair i Adam

Fotografirala Rebecca Yale Photography

Kad je Adam Londy predložio Claire Abramowitz vikend prije Valentinova 2017. godine, nije imala pojma da dolazi. "Obožavam roniti i roniti se na sve stvari vezane uz morsku biologiju, tako da nisam ništa posumnjao kad me je Adam odveo u akvarijum Tihog oceana u Long Beachu, Kalifornija", sjeća se ona. Lutali su eksponatima zastajući gledajući kako se prikazuju tuljani i morski lavovi prije nego što je Adam inzistirao da se odu na izložbu koraljnih grebena. Ronilac se predstavio, a zatim primijetio da je komad smeća prošao kroz rezervoar. "Plivala je da je uhvati i vratila se s velikim narandžastim natpisom na kojem je pisalo" Dvije manje ribe u moru ... Claire, hoćeš li se udati za mene? ", sjeća se Claire. "Svi su se razveselili i odmah sam počeo da plačem!"

Caroline & Courtney

Foto: Thierry Joubert

Australski par Caroline i Courtney Smyth-Lace svoje će karijere zahvaliti na njihovoj nesretnoj uniji. Obje registrirane medicinske sestre, Caroline je prebačena na isto kardiološko odjeljenje kao i njena buduća supruga 2011. godine, kada se par upoznao i počeo izlaziti dvije godine kasnije. Courtney je sa svoje strane postavila pitanje 2017. godine nakon što se Caroline vratila iz Irske na sahranu svoje bake. Njih dvojica su postavili piknik šampanjca i sira na plaži u Sidneju, a Courtney je izvukla pismo za koje tvrdi da je stiglo tokom Carolineinog putovanja. U stvarnosti je koverta zapravo sadržavala i sam prijedlog, napravljen s nizom flash kartica. Primateljica je slučajno otvorila pažljivo promišljeni svežanj unatrag, prvo čitajući karticu konačnog prijedloga, ali podigla je pogled da vidi svoju ljubav koja drži kutiju s prstenom.

Julia i Daniel

Foto Tec Petaja

Prije nego što su Julia Gilliam i Daniel Sterling zavezali čvor u lipnju 2018., Julijina majka tužno je preminula od raka jajnika krajem 2016. Nakon što je pretrpjela gubitak, Julijev suprug Daniel znao je da želi nešto čemu će se radovati. "Osigurao je da imam vremena za liječenje i planirao sam putovanje za nas u Čikago za svoj rođendan pet mjeseci kasnije", objašnjava Julia. (Malo je znala, Danny je također tražio blagoslov svoje majke u braku sa svojom kćeri prije nego što je prošla.) Dakle, prije nego što su krenuli na njihovo putovanje u maju 2017., par se uputio u dječji dom Džulije na večeru za rani rođendan. "Sjeli smo na maminom trijemu, razgovarajući o našem putovanju i uživajući u suncu. Sjetio se." Sljedeće što sam znao, Danny je izvadio kutiju s prstenom i sišao na koljeno! "Također je isplanirao još mnogo toga nego tiha rođendanska večera, pozivajući porodicu i prijatelje da se pridruže paru na zaručnoj zabavi prije njihovog odlaska.